+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Wellness hotel Jean de Carro Отзывы

рейтинг отеля

92%
идеальный

162 отзыв

How do we collect reviews?

  • Персонал

    95%
  • Чистота

    95%
  • Оборудование

    91%
  • Комфорт

    88%
  • Соотношение цена / качество

    89%
Показать отзывы от:
Сортировать по:
Показать:

Anonym

4.1.2024

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
88 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
6
Value/money
8

Petra. Gažúrová

одинокий путешественник, 27.2.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
88 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8

Marcela Volešákova

одинокий путешественник, 28.12.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
88 %
  • Líbilo se nám všechno. Hezký pokoj, čisto, každý den úklid, dostatek tisk.potřeb, skvělý přístup personálu od recepčních, přes servírky až po pokojské. Chtěli bychom se ještě někdy vrátit.

  • Jenom nám trošku chyběla možnost večerního posezení, bar, klub...

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8

Zuzana Bartušková

одинокий путешественник, 31.10.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
88 %
  • Pobyt se nám líbil, umístění hotelu je super! Jediné, co nás zaskočilo, byl způsob stravování - tedy konkrétně večeře: vybírali jsme vždy večer jídlo na druhý den, výběr byla taková lepší závodní nebo školní nebo nemocniční jídelna. Výběr byl omezený, jídlo neodpovídá 4hvězdičkovému hotelu, k dispozici nejsou žádné dezerty. Ale personál byl ochotný a vstřícný. Měli jsme objednané hodinové thermarium - první den ok, druhý den však v prostoru probíhala masáž jiného hosta, což nám nikdo neřekl, takže mi bylo hodně nepříjemné, když jsem vyšla ze sauny nahá a potkala se s cizím mužem... Obecně mohu říci, že bychom se vrátili a hotel mohu doporučit!

  • Poloha hotelu, snídaně, čistota, vstřícnost personálu.

  • Výběr jídel k večeři, který neodpovídá 4 hvězdičkovému hotelu včetně servírování.

Персонал
10
Services
6
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8

Václav

Семья с маленькими детьми, 18.12.2020

Mladá Boleslav Česká republika

  • Общий рейтинг
88 %
  • Výborný personál, snídaně a čistota.

  • Postel měkká, spíš propadlá a sprchový kout malý s pružnou vaničkou.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
6
Value/money
8

jiri bures

одинокий путешественник, 7.9.2020

Čeština

  • Общий рейтинг
88 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
6
Value/money
8

Martina Aulická

одинокий путешественник, 16.4.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
88 %
  • Moc se nám zde líbilo. Relax zde byl dokonalý, a to byl účel našeho pobytu.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
7
Value/money
7
Wellness hotel Jean de Carro ответил на этот отзыв.
Dobrý den paní Aulická,
velice nás těší, že se Vám v hotelu Jean de Carro líbilo a budeme rádi, pokud nás opět navštívíte.
Renata Mašatová (sales manager)

Anonym

одинокий путешественник, 7.6.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
88 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
8
Чистота
8
Комфорт
9
Value/money
9

Anonym

Пожилые пары, 26.12.2016

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
88 %
  • Byli jsme spokojeni s celkovou úrovní celého pobytu

Персонал
8
Services
9
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
9

Anonym

Пожилые пары, 27.11.2016

Lipník Česká republika

  • Общий рейтинг
88 %
  • Poměr cena kvalita Jean de Carro nám zcela vyhovoval. Personál ochotný, přívětivý, přirozený a lidský - naprostá spokojenost. Perfektní výhled z pokoje, skvělá dostupnost, naprostá čistota, pěkné a příjemné prostředí v celém hotelu, cenově dostupný wellness a masáže - spokojenost.

  • Toto je všeobecná připomínka k velké většině hotelů - s partnerem nocujeme na hotelích v ČR, Německu a Rakousku 1-3x měsíčně. Dvoulůžkové pokoje v drtivé většině případů mají skutečně dvě oddělená lůžka a nikoliv letiště, ta mezera znamená pro pár opravdový diskomfort. Rovněž bych ráda zmínila všeobecně nižší úroveň snídaní ve většině hotelů v České republice. Běžné (newellnessové) hotely slouží primárně ke spánku a snídani, proto by se české hotely nad těmito dvěma zásadními parametry možná mohly trošku více zamyslet.

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
6
Value/money
10

Anonym

Группы друзей, 1.6.2015

Plzeňský kraj

  • Общий рейтинг
88 %
  • Nádherný výhled, profesionální služby

Персонал
10
Services
10
Чистота
9
Комфорт
6
Value/money
9

Věra

Семья с маленькими детьми, 4.8.2009

Čeština

  • Общий рейтинг
88 %
  • Dobrá poloha hotelu s nádherným výhledem na centrum lázní, skvělé masáže a sauny, ochotný personál, slušná kuchyně.

  • Dobrá poloha hotelu s nádherným výhledem na centrum lázní, skvělé masáže a sauny, ochotný personál, slušná kuchyně.

Персонал
10
Services
9
Чистота
9
Комфорт
7
Value/money
9

Jan Zemánek

Семья с маленькими детьми, 5.4.2009

Čeština

  • Общий рейтинг
88 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
8
Чистота
9
Комфорт
9
Value/money
8

Marie Říhovská

Пожилые пары, 23.11.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
90 %
  • S pobytem jsme byli velice spokojeni a rádi se na jaře vrátíme.

  • Ocenili jsme krásný výhled,ochotu personálu,výborné jídlo a pohodlné postele.

  • Příjezdová cesta k hotelu pro auto s nižším podvozkem,byla pro nás problematická.

Персонал
9
Services
9
Чистота
9
Комфорт
9
Value/money
9
Wellness hotel Jean de Carro ответил на этот отзыв.
Vážená paní Říhovská ,
děkujeme za Vaší návštěvu hotelu Jean de Carro a jsme rádi, že jste byli spokojeni. Budeme se těšit na Váš další pobyt.
Bohužel příjezdová cesta k hotelu patří městu a s tím náš hotel zatím nic nezmůže.
Za celý personál hotelu
Renata Mašatová, obchodní manager

Květa Wolfová

Пожилые пары, 18.4.2017

Královéhradecký kraj

  • Общий рейтинг
90 %
  • vstřícnost nabídky jídel (individuální nabídka)

Персонал
9
Services
9
Чистота
9
Комфорт
10
Value/money
8

Anonym

Группы друзей, 31.10.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
90 %
  • Velmi příjemný personál a chutné jídlo.

  • 1)Masáž svíčkou byla deklarovaná jako hodinová, ale realita je, že po 50 min jsme byly již na pokoji (každá z nás). Takže masáž je i s relaxací na masážním lehátku dlouhá max. 50 min. Mechanika lehátka je zaprášená, klient obličejem dolů (v otvoru lehátka) tak dýchá prach ze zvedací mechaniky. JInak vše OK a příjemné. 2) Málo odkládací plochy v koupelně na kosmetiku.

Персонал
10
Services
9
Чистота
8
Комфорт
9
Value/money
9

Anonym

Пожилые пары, 8.11.2014

Moravskoslezský kraj

  • Общий рейтинг
90 %
  • S hotelem i poskytovanými službami jsme byli velmi spokojeni.Doporučujeme ho pro relaxační pobyt.

  • Klid v hotelu Blízkost centra lázní Ochota personálu Stravování Možnost využití thermária i ve večerních hodinách

  • Nedostatek parkovacích míst v bezprostřední blízkosti hotelu pro ubytované hosty

Персонал
9
Services
9
Чистота
9
Комфорт
9
Value/money
9

Veronika Nováková

Пожилые пары, 3.3.2013

Čeština

  • Общий рейтинг
90 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
7
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8

Hana Chejlavová

Пожилые пары, 18.4.2011

Praha,Česká republika

  • Общий рейтинг
90 %
  • Velmi příjemný hotel,vstřícný a ochotný personál,výborné služby, parkování u hotelu

Персонал
10
Services
10
Чистота
8
Комфорт
9
Value/money
8

Anonym

6.2.2024

Královéhradecký kraj

  • Общий рейтинг
92 %
  • Přístup paní recepční milá poradila vysvětlila vše super

  • Snídaně slabá málo jídla

Персонал
10
Services
6
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10