+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Wellness hotel Jean de Carro Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 162 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    89%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Mike Wagner

Älteres Paar, 11.5.2012

Kanada

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Nadherny vyhled, pekny hotel, recepce dobra, snidane OK, service OK.

  • V pokoji spinava podlaha v koupelne s otisky bot - neumyto. Po urgovani v recepci, pokojska to umyla ale zas nam nedela zadne rucniky - opet urgovat, rucniky prisli bez toho co se dava na podlahu ale zadne mydlo. Opet zadost. Druhy den zas neumyla a nebo nevymenila sklenicky v pokoji. Byl to neprijemny pocit porad neco urgovat - treba nevedela co ma delat. Televize v pokoji nejmensi co jsme kdy videli na pokoji v hotelu a tak stara ze se u nas uz neda vubec koupit takova. (U nas je v Canade) Pokoj celkem maly ale cena byla asi za vyhled. Predrazeno

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
3
Komfort
7
Wert/Geld
3

Anonym

Einzelreisender, 22.11.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Za výhled je to na plný počet bodů.Vybavení pokoje už má to nejlepší za sebou,ale vše bylo čisté.Hotelová restaurace byla mimo provoz (nevím zda trvale nebo pouze v našem termínu),výběr za pouze ze třech jídel,stravování při pobytu "Sen pro dva" ve hotelové jídelně u stolu s jinými lidmi.Parkování nulové,všude zóny a plně obsazeno.Celkově odpovídá max. 3 hvězdám

  • Nádherný výhled přímo na kolonádu a vřídlo,vše na dosah ruky

  • Kvalita stravování jak z průměrné školní jídelny 80tých let

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Gruppe von Freunden, 14.11.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Hotel má krásnou polohu v centru města, nádherné výhledy. Doporučuji pobyty pouze se snídaněmi, večeře formou polopenze NE! - večeře a ani obsluha - neodpovídají 4*!! Děkuji paní Šárce Malé z recepce za její osobitý přístup. Procedury - ač nakonec jiné, než byly objednány - stály za to :) Nevracely jsme se domů KRÁSNÉ A SVĚŽÍ, ale zdrchané po "tlakové masáži" s potřebou si odpočinout :):):)

  • PROCEDURY - ačkoliv jsem místo KOSMETICKÉ HODINKY obdržela tlakovou masáž obličeje, tak dobrý. I následně dokoupená aroma masáž -nebyla aroma masáž navozující příjemný pocit - ale skoro bolestivá lymfatická masáž... paní byla šikovná, jen nerozuměla česky, tak jela podle svého :)

  • nelíbilo se mi, že ačkoliv v poukazu uvedeno, že poplatky městu jsou zahrnuté v ceně - přesto, po předložení na recepci - byly znovu účtovány. Nelíbilo se mi, že polopenze - fungovala na úrovni závodní jídelny, tj. přijdete ke stolu, tam vám přistane talíř s jídlem a až na dotaz, zda si můžeme objednat i pití nebo cokoliv jiného, jídelní a ani nápojový lístek nebyl vůbec k dispozici, vlastně to nebyla restaurace, ale jídelna - na 4* hotel.... nevyhovující jet tam s partnerem na romantický pobyt, tak se na místě otočíme! THERMARIUM - nakonec jsme nevyužily, protože v místnosti bylo na plavky chladno, místo toho jsme daly parafin na ruce. Pokoje - proležená matrace, zapadnete do ďůlku a hotovo.. Koupelna hodně by potřebovala vyčistit, vodní kámen, zašlá - je to škoda, takový krásný hotel a takhle ho nechat sejít..

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Michaela Miřiňovská

Einzelreisender, 14.1.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Velmi ochotný a příjemný personál

  • Nefungovala výřivka,na pokoji nešla wifi.Žádný výběr na večeři.Restaurace po 19:00 uzavřená,takže jsme museli do města.

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
5

Karel Tůma

Einzelreisender, 17.12.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Krásný výhled z pokoje.

  • Velmi špatně odhlučněné pokoje, TV ,řeč i jiný hluk od sousedů i z jiných pater jako by byly v našem pokoji. Manželská postel dělená příčkou. Matrace proleželé. Prasklé umyvadlo i dlažba v koupeně. Rybenky v koupelně. Malá TV. Nedostali jsme drink na uvítanou.

Persönlich
9
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 6.12.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
5

NESVORNÝ Oldřich

Einzelreisender, 4.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • lokalita, výhled, wellness, strava

  • horší komunikace mezi personálem jako např. neposkytnutí informace o koncertě v době slavnostní večeře, nezaregistrování prodloužené doby odjezdu do 12 hod. u pobytového balíčku

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6
Wellness hotel Jean de Carro hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení a jsme rádi, že jste se rozhodli strávit Velikonoce právě v našem hotelu. Velice nás mrzí, že jste hodnotili komunikaci s personálem jako horší, jelikož koncert byl jako překvapení pro klienty a toto překvapení nemělo být prozrazeno do poslední chvíle! Koncert nebyl placený v rámci žádného balíčku. Byla to iniciativa našeho hotelu, jak zpříjemnit klientům velikonoční pobyt. přeji hezký den Renata Mašatová, manager hotelu Jean de Carro

Ivan Vičar

Einzelreisender, 28.12.2016

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Hana Dopitová

Älteres Paar, 27.10.2010

praha, cr

  • Gesamtbewertung
70 %
  • bylo zde příjemně, ale vždy je co zlepšovat.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
6

Zuzana Robková

Einzelreisender, 27.6.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • VSTŘÍCNOST PERSONÁLU

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 1.9.2018

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
74 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
5

Michal Filip

Älteres Paar, 16.2.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Dobrý hotel s úžasným výhledem přímo lázeňské centrum Karlových Varů.Za obdobnou cenu 3500,-Kč/výkend pro dva byl jel znovu...S pozdavem!!! Filip

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 24.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
75 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
5
Komfort
7
Wert/Geld
0

Anonym

Einzelreisender, 9.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Špatně parkování.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Ferdinand Halbich

Einzelreisender, 18.12.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
8

Jitka Boháčová

Einzelreisender, 3.11.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Tento hotel má výbornou polohu - téměř v centru lázeňských kolonád, krásný výhled, milé spa, jediné co nás nemile provázelo pobytem byl "typický český standard stravování", něco se jíst dalo, něco spíše ne, nechybělo klasické "uho" :-( škoda....jinak by byl tento hotel na 1*

  • Poloha Výhled Čistota Personál

  • Kvalita stravování

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Nina Průšová

Älteres Paar, 17.4.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Se službami hotelu jsme byli spokojeni. čistota a milý personál. Vhodné výchozí místo pro kulturní vyžití i turistiku. Výhradu bychom měli pouze k servírovaným večeřím - přivítali bychom raději večeře formou bufetu.

  • Thermarium a jeho možnost využití, úžasná solná jeskyně.

  • Změny v jídelníčku - místo avizované mozzarely byl servírován plátkový sýr, a místo hovězího guláše byl podáván guláš vepřový doplněný salámem.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 1.12.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Velmi příjemný pobyt v centru Karlových Varů,vše bylo super, pouze stravování bylo jednoduché, spíše jsme hledali jiné restaurace, i když to nebylo perfektní nikde

  • Lokalita hotelu přímo v centru Nádherný výhled na město Čistota hotelu Wellness

  • Stravování Hotelový bar

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
8

Jan Bartosek

Familie mit kleinen Kindern, 27.5.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Hotel bohuzel vypada lepe na internetu nez ve skutecnosti. Ac se personal snazil vyjit vsemozne vstric, tak nektere "drobnosti" nas od dalsiho ubytovani v tomto hotelu odrazuji. Napr. utrzeny a protacejici se drzak sprchove hlavice ve sprse, nekvalitne zasilikonovane ulozeni sprchove vanicky(cernajici okraje), Sauna ani Whirlpool neni v cene ubytovani a vstup je mozny pouze do 19:30, docela chudy vyber na snidani (tzv."svedsky stul" , ale pouze dva druhy salamu, atd.) atd. Parkovani je bez problemu, ale najit hotel na jejich ofic adrese na netu (Stezka Jean... ) je vozem nemozne. Musite zavolat na hotel a dozvedet se, ze je treba jet na Moravskou ..... U kolegy na pokoji zase neodtekala sprcha. Proste zazil jsem jiz mnohem lepsi 4* hotely za srovnatelnou cenu.

  • Hotel bohuzel vypada lepe na internetu nez ve skutecnosti. Ac se personal snazil vyjit vsemozne vstric, tak nektere "drobnosti" nas od dalsiho ubytovani v tomto hotelu odrazuji. Napr. utrzeny a protacejici se drzak sprchove hlavice ve sprse, nekvalitne zasilikonovane ulozeni sprchove vanicky(cernajici okraje), Sauna ani Whirlpool neni v cene ubytovani a vstup je mozny pouze do 19:30, docela chudy vyber na snidani (tzv."svedsky stul" , ale pouze dva druhy salamu, atd.) atd. Parkovani je bez problemu, ale najit hotel na jejich ofic adrese na netu (Stezka Jean... ) je vozem nemozne. Musite zavolat na hotel a dozvedet se, ze je treba jet na Moravskou ..... U kolegy na pokoji zase neodtekala sprcha. Proste zazil jsem jiz mnohem lepsi 4* hotely za srovnatelnou cenu.

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
7

Milan Uhlík

Älteres Paar, 1.12.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
9