+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Wellness hotel Jean de Carro Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 162 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    89%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Lenka Dvořáčková

Einzelreisender, 3.6.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Umístění hotelu v dobrém místě. Výhled z pokoje na celou kolonádu. Personál příjemný a vyšel se vším okamžitě vstříc. Kuchyně perfektní, vše mi chutnalo.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Wellness hotel Jean de Carro hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Dvořáčková,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení a budeme se těšit na Váš další pobyt v našem hotelu.
Renata Mašatová (sales manager)

Dagmar Alferiová

Einzelreisender, 8.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • - poloha hotelu - cena - ochota personálu - čistota hotelu

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Wellness hotel Jean de Carro hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Alferiová,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
Renata Mašatová
sales manager hotelu Jean de Carro

Martina Aulická

Einzelreisender, 16.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Moc se nám zde líbilo. Relax zde byl dokonalý, a to byl účel našeho pobytu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7
Wellness hotel Jean de Carro hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Aulická,
velice nás těší, že se Vám v hotelu Jean de Carro líbilo a budeme rádi, pokud nás opět navštívíte.
Renata Mašatová (sales manager)

Jana Poláčková

Einzelreisender, 11.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • vše perfektní,byli jsme s manželem moc spokojení

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Wellness hotel Jean de Carro hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Poláčková,
děkuji za Vaše hodnocení a jsme velice rádi, že se Vám v našem hotelu Jean de Carro líbilo a doufáme, že to není Vaše poslední návštěva. Rádi Vás opět uvidíme.
Renata Mašatová (sales manager)

Alena Mullerová

Älteres Paar, 5.4.2018

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Útulný hotel s úžasným výhledem, čistota, nesmírně ochotný personál. Zvlášť chci poděkovat za skvělé jídlo připravené s ohledem na moji dietu. Naprosto předčilo mé očekávání a v rámci polopenze bylo opravdu nadstandardní. Rádi tento wellness hotel znovu navštívíme.

  • Není co vytknout.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
10
Wellness hotel Jean de Carro hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, paní Mullerová,
Velice si vážíme Vašeho hodnocení. Jsme velice rádi, že se Vám v našem hotelu líbilo a budeme se těšit na Váš další pobyt.
Renata Mašatová (sales manager)

NESVORNÝ Oldřich

Einzelreisender, 4.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • lokalita, výhled, wellness, strava

  • horší komunikace mezi personálem jako např. neposkytnutí informace o koncertě v době slavnostní večeře, nezaregistrování prodloužené doby odjezdu do 12 hod. u pobytového balíčku

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6
Wellness hotel Jean de Carro hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení a jsme rádi, že jste se rozhodli strávit Velikonoce právě v našem hotelu. Velice nás mrzí, že jste hodnotili komunikaci s personálem jako horší, jelikož koncert byl jako překvapení pro klienty a toto překvapení nemělo být prozrazeno do poslední chvíle! Koncert nebyl placený v rámci žádného balíčku. Byla to iniciativa našeho hotelu, jak zpříjemnit klientům velikonoční pobyt. přeji hezký den Renata Mašatová, manager hotelu Jean de Carro

Anonym

Einzelreisender, 19.12.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9

Ferdinand Halbich

Einzelreisender, 18.12.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
8

Marie Říhovská

Älteres Paar, 23.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • S pobytem jsme byli velice spokojeni a rádi se na jaře vrátíme.

  • Ocenili jsme krásný výhled,ochotu personálu,výborné jídlo a pohodlné postele.

  • Příjezdová cesta k hotelu pro auto s nižším podvozkem,byla pro nás problematická.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9
Wellness hotel Jean de Carro hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Říhovská ,
děkujeme za Vaší návštěvu hotelu Jean de Carro a jsme rádi, že jste byli spokojeni. Budeme se těšit na Váš další pobyt.
Bohužel příjezdová cesta k hotelu patří městu a s tím náš hotel zatím nic nezmůže.
Za celý personál hotelu
Renata Mašatová, obchodní manager

Kateřina Nokd

Einzelreisender, 16.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • uvítala bych vice osvetleni v koupelne a v obchodech v blizkem okoli jako hlavni dorozumivaci jazyk cestinu popřípadě nemčinu a angličtinu

  • hotel komfortní, klidny, milý personal, thermarium velmi pekne

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Marie Procházková

Einzelreisender, 29.8.2017

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Úžasná lokalita,výhled, kuchyně více než výborná,personál milý, vstřícný,pohodový relax

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 7.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
9
Wert/Geld
9

Anonym

Einzelreisender, 24.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
75 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
5
Komfort
7
Wert/Geld
0

Alena Němcová

andere Gruppe, 3.5.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • - ochota a vstřícnost personálu - výborné jídlo

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 2.5.2017

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
98 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 1.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Výborné hotelové služby Výborné lázeňské služby Příjemný a ochotný personál hotelu

  • Horší příjezdová cesta k hotelu - velmi hrbolatá dlažba - asi v zodpovědnosti města Karlovy Vary

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 1.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Výborné hotelové služby Výborné lázeňské služby Příjemný a ochotný personál hotelu

  • Horší příjezdová cesta k hotelu - velmi hrbolatá dlažba - asi v zodpovědnosti města Karlovy Vary

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
10

Květa Wolfová

Älteres Paar, 18.4.2017

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • vstřícnost nabídky jídel (individuální nabídka)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
8

Nina Průšová

Älteres Paar, 17.4.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Se službami hotelu jsme byli spokojeni. čistota a milý personál. Vhodné výchozí místo pro kulturní vyžití i turistiku. Výhradu bychom měli pouze k servírovaným večeřím - přivítali bychom raději večeře formou bufetu.

  • Thermarium a jeho možnost využití, úžasná solná jeskyně.

  • Změny v jídelníčku - místo avizované mozzarely byl servírován plátkový sýr, a místo hovězího guláše byl podáván guláš vepřový doplněný salámem.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
5

Petra Fridrichová

Einzelreisender, 17.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Moc příjemný pobyt, i čistém hotelu, milý personál. Jen večeře byli slabší

  • Menu večeří neodpovídalo slibované nabídce

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9